miercuri, 12 septembrie 2012

Irina Gorgos :"Am început curățenia de toamnă . "




Irina Gorgos :"Am început curățenia de toamnă . 
Am căutat prin suflet și am început să-mi selectez amintirile . 
Ce am găsit ? Mulți oameni . Multe sentimente . Multe învățături . Haos .
Am ascuns în cea mai profundă parte a sufletului oameni și sentimente ce m-au făcut să cresc însă aparțin sezonului vechi . Amintiri prea subțiri , prea firave pentru a fi rostite . Le-am lăsat acolo . Nu se știe niciodată . 
Am aruncat ura , invidia , reproșurile , dezamăgirile . Le-am tăiat și le-am transformat în cârpe . N-am nevoie de un suflet plin . Am nevoie de un suflet curat . N-am nevoie de amintiri neplăcute . Am nevoie de amintiri frumoase , limpezi , clipe magice , clipe unice . 
Am scos la iveală hainele mele de toamnă . Am scos la iveală amintirile minunate , speciale . Vorbesc despre amintirile ce te fac să zâmbești în zilele ploioase , în zilele grele , în zilele în care totul iese pe dos . Am scos la iveală momente ce-mi încălzesc sufletul . Pentru noul sezon m-am pregătit : am paltoane croșetate cu iubire , am eșarfe din catifea de optimism , am cizme rezistente , am căldură în suflet și sunt înconjurată de oameni frumoși. "

Un comentariu:

Postări populare