luni, 8 aprilie 2013

Stefania, fosta concurenta MPFM2:"Eu nu am uitat-o pe Cristina, dar nu pot face nimic, din păcate! Îi trimit mes care nu se citesc ..."




Stefania Catana:"Vă rog în primul rând să nu mai acuzați dacă nu știți cum stă situația de fapt! Eu nu am uitat-o pe Cristina, dar nu pot face nimic, din păcate! Îi trimit mes care nu se citesc, iar în gală pot merge doar dacă sunt invitată, nu mă pot duce acolo când doresc! Vă mulțumesc pt că o susțineți, dar nu-mi mai trimiteți mes cu ce să îi transmit pt că nu am cum, iar mama ei este capabilă să ia singură deciziile! Eu o susțin și o iubesc! În legătură cu emisiunea am spus că nu mai comtez nimic și așa o să fac! Chiar dacă insistați cu mes nu o să primiți răspunsuri! Vă mulțumesc pt înțelegere! Vă pup!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare