vineri, 31 august 2012

Lacramioara Marcea NPM4:""Cit timp credeti ca va dura ,prietenia lui Dragos cu Alexandra?Eu cred ca deja s-a terminat"


Doamna Lacramioara, mama lui Vlad NPM4

Lacramioara Marcea :"Cit timp credeti ca va dura ,prietenia lui Dragos cu Alexandra?Eu cred ca deja s-a terminat,sa nu fi-ti naivi sa credeti ca aceste doua personaje ,vor mai fi impreuna sau ,mai mult de atit,vor finaliza relatia cu o nunta...niciodata..mai degraba ,se vor intilni Edina cu Adrian,ca doi buni prieteni...au meritat din plin,sa cistige aceasta competitie,bravo tuturor sustinatorilor,,,daca vreodata m-am indoit de verdicitatea voturilor,de acesta data am certitudinea ca voturile au fost adevarate.am vazut ,exact ce am preconizat,fetele fam.Badiciou pline de ura si de invidie...naivitatea Alexandrei,s-a comportat in ultima zi,mai rau decit o mahalagioaca,dar totul e bine cind se termina cu bine...felicitari celor mai iubiti concurenti din editia 6..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare