marți, 10 iulie 2012

Catalin Movileanu continua dezvaluirile legate de experienta traita la MPFM

In aceste 14 saptamani de libertate, mi-a luat cam 8 saptamani sa-mi revin in ceea ce priveste real life. In ultima perioada, plecand de la intoarcerea in propria casa, am avut parte de  multe stari, placute si mai putin placute. Din primele momente in care am ajuns acasa am inceput sa ma simt singur. Uneori aveam atacuri de panica. Am incercat sa-mi  explic starea "cronica"  de singuratate. Am ajuns doar la concluzia ca in casa eram tot timpul inconjurat de oameni si acasa, locuind singur, incepusem sa am astfel de trairi. Trairi pe care nu le-am experimentat deloc de-a lungul reality-show-ului.
La cateva ore de la parasirea concursului am ajuns la o petrecere. Au urmat intalniri cu prietenii si dupa aceea intalnirea din parcul Herastrau de 1 aprilie. Cele mai frumoase sarbatori pascale le-am petrecut la Oradea, intalniri cu sustinatorii la Pitesti, Buzau, Focsani, Oradea, Panciu, Constanta si Urziceni. Am avut parte de o vacanta de 2 saptamani bogata in evenimente la Londra, unde am incercat sa descopar cat mai mult din acest oras cosmopolit! Chiar m-a deconectat cu totul aceasta vacanta. Din prima clipa, mi-a dat impresia de tara in care te poti simti cu adevarat liber. Am mers de doua ori la mare anul acesta, cumulat vreo 10 zile, prima oara fiind 1 mai. 

Am avut parte de zeci de intalniri si sute de socializari, am descoperit oameni noi si noi mentalitati. Pot spune ca am trait intens in aceste 3 luni jumatate. Acordand o sansa de a cunoaste o persoana, imi acordam o sansa de a o gasi pe EA! Cel mai tare imi place cand ies cu fete care nu ma cunosc prin intermediul micilor ecrane. Nu exista intrebari despre show, ceilalti concurenti sau culise. Ma scutesc de o multime de raspunsuri vagi, evazive. Intalnirea decurge normal...
Nici mediul virtual nu l-am lasat la o parte. Am incercat sa impac cat mai multi oameni si sa raspund la cat mai multe mesaje. Bineinteles ca au spus ca sunt o dezamagire, pentru ca nu le acord destula atentie sau ca vorbesc mai mult cu unul si mai putin cu celalat. Orice miscare in mediul virtual nu ramane fara ecou, chiar si in viata mea reala.
In cele 28 de saptamani izolat am realizat ca sunt mai puternic decat credeam. Nu ma imaginam fara PC, muzica, Internet, telefon, fara niciun fel de carte sau joc. Nu mai spun marea durere, fara SEX. Ca cea mai vitala apa, poate sa-mi aduca multe neplaceri (de pilda, aca este dura, plina de calcar).  Totusi m-am adaptat destul de repede la conditii si la faptul ca sunt filmat non-stop. Toleranta mea la frustrare a crescut, pentru ca nu aveam incotro. Face parte din dezvoltarea persoana a fiecarui individ. 

Odata cu participarea la emisiunea, am devenit vedeta "Mireasa pentru fiul meu", ceea ce mi-     a adus o micro-notorietate printre oamenii obisnuiti. Adevaratele satisfactii vin atunci cand oamenii care te recunosc prin prisma emisiunii incep sa-ti zambeasca, sa te salute, sa iti vorbeasca, sa te intrebe daca vrei sa imortalizati momentul. 

In acest moment sunt mai sarac in comparatie cu perioada in care am intrat in emisiune. Nu am primit nicio oferta de munca. Partea financiara este si una dintre problemele mele actuale, insa nu cea principal, prioritate are EA.

Peripetiile asternute pe ecranul alb continua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare